Kuboos_00 ben antepliyim diyarbakırda tayin için burdayiz burda kime sorsam aman sakin gitme ebeler hemşireler affedersin hayvan yerine koyuyorlar insanı azalıyorlar gitme oraya pişman olursun dediler bende hiç gitmediğim için aklıma takılıyor orada babalarının hayrına çalışmıyorlar herkes sorumluluğunu keşke bilse.