Zehra321 Yüzyıl hastanesi Seher Çınar çok iyi bir doktor.
Ben onunla başladım. Araya yıllık izni raporu falan girince bende enfeksiyon olmuştu ulaşamamıştım araya bir sürü şey girince numarasını ilerleyen gaftalarda vericem demişti vermemişti bu yüzden ondan vazgeçmiştim. Ama çok iyi bir doktor. Tahlil va fatih devlette yaptırıyordum.
Fatih devlette Neslihan hanım çok iyiydi. Ben sonra Merve hanımı keşfettm ona gitmeye başladım her kontrolümüzde ilgilendi sohbet etti beni bebişi sordu ultrasonu bana çevirdi birlikte baktık.
Doğumumuda Fatih devlet hastanesinde yaptım. İlk gebelik makat duruş zorunlu sezeryan 😊
hastane gayet temiz, benim yanımda eşim kaldı. İki kişilik odaları geniş geniş ben tek kişi kaldım yanımda başkası yoktu. Odada banyosu tuvaleti var. Mini buzdolapları, eşya dolapları özel hastaneyi aratmadı bana. Hemşireler çok iyi ilgilendiler doktorum her sabah her akşam gelsiğinde yanıma uğrası 2 gün kaldık.
Çocuk doktoru her sabah gelip kızıma baktı. Fatih devlette doğum düşünen varsa ben kesinlikle öneririm. Özel hastane konforunda yaşadım her şeyi, eşimde kaldı yanımda:)
Doğumhane yerini de gördüm mesai saatleri içerisinde normal doğum kabul ediyorlar ama onun dışında fath devletin doktorları farabise nöbette oldukları için oraya yönlendiriyorlar.
Normal doğum yapanı da gördüm orası da temiz güzeldi.
Biz 3 aylık olduk tabi, doktorumuz Merveninde ben doğum yaptıktan 1 hafta sonra tayini çıktı şans 😊 Neslihan hanımı da öneririm. Erkek olarak da 2 tane iyi doktoru var cemal ile ayhandı sanırım. Hayırlı doğumlarr 😊