CanerCanglTekbasoglu Asdf benimde bebegim 27+1 ama benimde bu aralar en buyuk sıkıntım belimde tutulma oluyo bı kaç saniye kalıyorum yerımde
Eebbrruu Rulo yetmiyor valla paket paket alıp koyuyoz dolaba 😁😁 bide gecesi var yani. Gece de eşimi kaldriyorum korkuyorum arada bi o da sağolsun kalkyo 😁😁
Deletedmom404 Asdf insan aynı günde olan birinin de aynı şeyleri yaşadığını öğrenince biraz rahatlıyo sanki 😊 yinde de herhangi aksi bi durumda doktora söylemekte fayda var bebeğinin cinsiyeti ne canım ismini ne düşünüyosunuz bakim 😍😇