Bende orda takipliyim başından beri Necati bey doktorumda cumaya randevumuz var bakalım bide her şehir hastanesi postunda hep bu isimleri görüyorum aşina oldum artık ☺️ Necati beyden bir iki kopya daha yapsınlar herkes ona gidiyo adam gebe görmekten bezdi artık ama yine de çok ilgili anlayışlı sağolsun keşke doğumda onun ekibi denk gelse 🙂 Güle oynaya doğurup çıksak başka doktora gitmediğim için açıkçası çekinirim baştan beri takip eden doktorum olsa daha rahat olur