Seda_123 ahh canımm yaaa kıyamam rabbım yardımcın olsunn şöyle bnım doktorumda sancın oldgunda yapıcam dedi benımde eşim sehır dısında sezeryan olmam gerekıyorsa bılmek istyrmm dedim çatı muanesi yaptrmak istyrmm dedimm yaptı ve hersey normal dgum için uygun 1 cm acıklıgın var dedi ve rahmın yumusamıs dedi