Asellinannesi Çatı muayenesi yapmadı doktor bende açılma var mı yok mu merak ediyorum belki doğumu tetikler diye yapmadı bilmiyorum özele gidiyorum birde saçma bi sebepten dolayı inşallah sezeryan demez eşimde gece çalışıyor bu hafta dua ediyorum o evdeyken sancım suyum vs gelsin diye 😂 Yoksa tek başıma taksiye atlayıp gitmek zorunda kalıcam hastaneye