Fazilet2232 canm sanki biraz az gibi geldi ben 1 hafta önce gittim 34+4 de 2700 dü kilosu şuan 35+5 oldum iki güne yine randevum var haftasıyla uyumlu dedi doktorum. bu arada çatı muayenesi bünyene bağlı ben çok ama çok zorlanıyorum bana erken başlamak zorunda kaldılar 32 haftadan beri her hafta çatı muayenesi olmak zorunda kalıyorum çünkü Nst de sancılarım çok yüksek çıkıyor mecbur çatı muayenesi yapıyorlar ben çok ama çok zorlanıyorum bu herkes de aynı olmaya bilir ama sakın olmanda fayda var 😊