Merhabalar bugün kontrolümüz vardı şükür herşey yolunda bebeğimin kilosu 1769 sizlerin bu aylarda nasıl merak ettim☺️☺️ Birde çatı muayene si olucaksın haftaya dedi 37 dolunca nasıl birşey çok merak ediyorum internette karşıma kötü bişey çıkmasındanda korkuyorum bilen biri kısaca anlatsa olurmu 🤐🙈