Songul1107 sahibe benim de 7 nisan ama çanta hazır değil şubatta başlayacağım beşik falan bebek arabası almaa 😀
Pinar91 Benimde nisanin ilk haftasi henuz hazirlamadim cantayi. Ama aklimda yakin zamanda hazirlayip bi koseye koymayi planliyorum ne olur ne olmaz diye.
Pcosaragmen Grhn ben de Şubat annesiyim ,ben bile hazirlamadim henüz ,ancak yıkama ütüleme işi bitti ,yarınki kontrolden sonra hazırlayacağım insaallah
Zuleyhaaslan sahibe benimde Nisa’nın 12 inşallah erken flan gelmezse ama hazırlamadım daha erken ya 🙈🙈
Serap92 sahibe nasipse nisan 1 de benim 🥰daha hazırlamadım cantayı🥴 odasını alıcam ins oyle yerlestirmeye baslayım diyorum bende
Songul1107 sahibe ne oldu canım erken sogum riski mı var ? İnternette araştırsaydın benim duyumlarıma göre 6 aylık doğarsa 3 ay küvezde bekletiyorlar ☹️
candanote Bende nisan sonu hala cinsiyet belli degil🤷♀️ Hazirlik ne yaptiniz anneler alisveris felan neler aldiniz fikir olsun 👼