Aslicrn 35.haftada aynı şekilde 2 gün hastanede yattım.Nst de sancım ve 2cm de açılmam vardı. İlaç tedavisi uygulandı. Şu an 38+2 yim. Ne sancı var ne bir şey. Açıklığım aynı. Yani ben doğurmadım.😊 kontrol altındaysanız sıkıntı olmaz diye düşünüyorum. Zaten erken doğum riski 37 haftada bitiyor. Bir haftanız kalmış.