Mom43 Arkadaşlar iyi akşamlar ben 6 aylık hamileyim bebek arabası bakmaya başladık travel sistem istiyoruz. Trendyolda prava p14 marka gördüm indirimdeymiş fiyatı 1000 tl . Sizce almalı mıyım ? Aranızda kullanan var mı ? Cevap verirseniz sevinirim 😊
srfnr Mom43 taravllerde sadece puset kullansli oluyo portbebe kullanilmiyo ilerliyen zamannda bence almayin alicaksanzda ucuz alin cunku 1 yasina gelmeden baska almak zorunda kalacksinz bende hem baston travel var memnum
Milan Mom43 traveller gerçekten çok hantal. Ben baya araştırarak kraft neon aldım kabin tipi gibi küçük, istersen mamas papas urbo puset aparatiyla uyumlu pusette de hem e bebegin hem de çivilik kendi pusetleriyle uyumlu. Ve yeni çikan modeli pusetli olarak da satılıyor kraft time olarak kendi sitesinden bakabilirsin.
Seda_123 Mom43 Canım bende prava alacaktım gerçekten güzel araba kaba değil sonra baby care aldım 690liraya indirimdeydi onada bakabilirsin instagram babyci sayfasından güvenilir bi sayfa travel almayın diyorlar ama bence daha güzel bastonlar yenidoğana uygun değil bana göre aldığım araba çok hafif tekerlekleri 360 derece dönüyor rahat sürülüyor o yüzden tavsiye ederim pusetide gayet güzel her gören ne kadar ucuza almışsın diyor 😂
Seda_123 Mom43 Travel alma diyenlere bakma canım banada alma dediler alınca da aa ne güzelmiş dediler her travel aynı olmuyor dediğim gibi baby careye bakabilirsin bazı traveller port bebesiyle kapanmıyor çıkarıp kapatmak zorunda kalıyorsun ama baby care öyle değil portbebeyle birlikte kapanıyor
Mom43 srfnr evet genelde bastonların daha kullanışlı olduğunu söylüyorlar ama ben travelleri çok beğeniyorum . Birde sanki bastonlar ilk aylarda kullanılamayacakmış gibi geliyor bana .
Zezemeze srfnr niye kullanılmıyor ki? Bence fazla ağır ve büyük olmadığı müddetçe gayet de uzun süre kullanılabilir ki çok uzun süre kullananlar var.
srfnr Mom43 evet orasi oyle oyuzden ben chipolni motto aldim memnum ona benzer casul vista var oda cok şık
srfnr Zezemeze siz bilirsiniz tabi bu benim fikrim ve cevremdeki yorumlar.ayrica uzun sure kullanan cocuklari farkettinzmi bacaklarini iceri toplamak zorundalar 😊
Zezemeze srfnr ama her travel bir değil sonuçta. Mesela benim alacağım model 25 kg kapasiteli, baya geniş bir model. Çocuk için zor olmaz inşallah. Baston arabalar da çok konforsuz oluyor bence önemli olan bebeğin konforu bizim sürüş kolaylığımızdan ziyade diye düşünüyorum. Tabi herkesin fikri kendine :)
srfnr Mom43 tekerlekleri buyuk ayak destek yeri yok yatis kademesi 2 yada 3 katlaninca cok yer kapliyo yada yatagi cikmadan katlanmiyo
Zezemeze Mom43 maalesef bilmiyorum ama fazla hantal olmamasına dikkat edin travel arabanın en büyük sıkıntısı bu.
mutluuannee srfnr yatagi cikmadan katlanmiyor evet bide katlaninca yer kapliyor o konuda haklisiniz bende travel alicam ama bu sorunlarıda goz onunde bulundurucam
Mom43 Milan Kraft markasını duydum kaliteli ama bikaç sene kullanılacak arabaya o kadar vermek istemiyorum açıkçası çünkü biraz pahalı bir marka
Ayyabey Bende aldım pravap14. Kullanmadım henüz ama çook beğendim ☺️ Pusetlede pusetsizde kapanabiliyor, diğer travel sistemlere göre bayaa hafif. Fiyat performans kullanım süresi olarak karşılaştırınca benim için uyguna gelmiş oldu. İnşallah kullanırkende fikrim değişmez 😅
Mom43 Ayyabey aynen bizde bugün eşimle bir mağazada gördük beğendik sürüşü vs bana rağar gibi geldi ☺️ Mağazada 1400 liraydı ama trendyolda 1000 lira şuan bende almayı düşündüm açıkçası 😊ama işte daha erken mi bilemiyorum
Milan Mom43 biz indirimden 1200 e aldık sizin bahsettiniz arabanın fiyatıyla çok uçurum değil aslında. Bu alışverişlerde indirim takip etmek önemli sadece
Milan Mom43 7.ayda almıştık biz efsane cuma indirimleri vardı o zaman. Hatta önce trendyoldan 1350 ye almıştık hepsi burada da daha uygun düşünce iade edip onu almıştık baya uğraştık yani😊
Mom43 Seda_123 aynen o markayı da görmüştüm güzeldi ama bu prava markayı daha çok beğendik rengi falan çok hoşumuza gitti ☺️
Srplarikan Seda_123 kesinlikle bende çok araştırdım en son geçen hafta 700 liraya baby care aldım iyi ki de aldım gayet kullanışlı hafif ve fiyatı uygun
Ayyabey Mom43 Geçen hafta aldım,23.hftada. Bir hafta oluyor, evde sürüyorum tekerlekleri filan çok güzel dönüyor, kendi başıma puseti takıp çıkartıyorum arabayı topluyorum, ağır gelmedi yani bana 🤷🏻♀️