sedametin133 allah kurtarsın benimde son gecem birazdan yani 00.30’da hastaneye yatış yapıcam sen bana göre daha şanslısın neyle karşılaşacağını biliyorsun Saatin belli ne güzel beni önce propesle normal Doğum deneticek dr’um eger ters giderse bişiler o zaman sezeryana alıcak sabahımı olur öğlenmi akşammı hiçbişi bilmiyorum ve inanılmaz gerginim 🤦🏼♀️Bi avazda kurtulalım inş🤲🏼