sedametin133 Cok heyecanlıyım 2 evlâdım prensimden sonra kucağıma bir prenses gelecek Allahın izni ile Sabah 8 de kucağımda inşallah 37+4 Dua'lariniza ihtiyacım var inşalalh kızım ile birlikte çıkarız hastaneden🤲🤰
083 sedametin133 sezaryen mı canım. Sağlıkla kucağına almayı nasip etsin rabbim. Hayırlısı ile ikinizi de kurtarsın
bilaloguzunannesi sedametin133 Rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşAllah 2 prens 1 prenses çok güzel olur ❤
Songul1107 sedametin133 anladım neden peki normal değil Allah kurtarsın güzelce olsun inşallah hersey canım
sedametin133 Songul1107 11 ocakdi ama kızım sabırsız cıktı bugün 2 kere bağlandığım nst sancılarım 40 50 gördü 😳🙄
sedametin133 Songul1107 11 ocakdi ama kızım sabırsız cıktı bugün 2 kere bağlandığım nst sancılarım 40 50 gördü 😳🙄
sedametin133 Songul1107 inşallah 2 evlâdım olunca oğlum sezaryen ile dünyaya geldi o acıdan kızımda malum sezeryan ile
Songul1107 sedametin133 Cok heyecanlısındır şimdi sen ya ben bile hergun geçtikçe doğuma yaklaştıkça heyecanlanıyorum kucağıma almak ıcın sabırsızlanıyorum hemen gecsın zaman istiyorum herkesde diyor karnın da iyi dışarı çıkınca bu günleri ararsın diyolar ama ben aramam ya yeterki dünya ya gelsin herseyimi razıyım ben onun herseyine yeterki kucağıma alayım doya doya koklayayım 🙏
sedametin133 Songul1107 evet heyecan korku ikisi bir arada diyebilirim ilk defa değil ama bu sefer geride bir evlat bırakıp ameliyata kızımı kucağıma almak için girmek 😔 Rabbim sag salim kucağima almayı nasip etsin🤲
bilaloguzunannesi Songul1107 aynen öyle 😊 rabbim sağlıkla kucağımıza alıp buyutmeyi nasip etsin inşAllah
Ekintosum sedametin133 hakkında hayırlısı 7 ocak bebeği olucak benim oğlum da inşallah allah yardımcımız olsun😊