Jasminixx Yzeze bende ilk başta Doruk dedim sonra 4 yaşındaki kızım Duruk dediği için soğudum isimden 😂 şimdi mertte karar kıldık Evklerimiz aynıymış ☺️
Yzeze Jasminixx heheh duruk diye çok tatlı söylemiş ama😀 oğlusunuz da Sağlıkla doğsun, Mert güzel isim☺️
Jasminixx Yzeze evet kızımın adı Zeynep oğlumda Mert olucak inşallah ☺️ Rabbim cümlemizin evladını bağışlasın ❣️