Nasil bir isim dusunuyorsunuz. Klasik mi, modern mi. Biz de cok zorlaniyoruz isim konusunda:( Kerem, mete, demir, doruk, arda, tuna, artun, Onat isimleri guzel. Barlas Ilk duydugumda farkli gelmisti. iki isim olursa mete demir olabilir belki. biz en son Mert Deniz ya da Mert doruk diye dusunduk. Hala da dusunmekteyiz. Icinize sinen bir isim bulursunuz insallah☺️