[silindi] Esrayalciin ya ona gitmiştim bir kere öldüm beklemekten cok asırı yogundu bide memnun kalmadm hiç soru sormama fırsat vermeden bakıp çıkarmıştı
Bahar21 [silindi] Evet memorial çok pahallı ve genesiste 2000 tl den aşağı doğum yapmıyor diye duydum bende ve fişi geçen sene 90 liraydı bu sene 120 lira diye duydum ne kadarı doğru bilmiyorum
Derya21d [silindi] benim kurum indirimi var normal muayene ücreti 110 sanırım doğum ücretlerini de konuşmadım henüz
Mavi_ Cansu-27 ben Diyarbakırlıyım ama iş sebebi ile başka bir sehirdeyiz. 2 ablam Sezin hanıma gitti hamilelik boyunca cidden işinin ehli çok tatlı ilgili bir bayan ben de diyarbakırda olsam ona giderdim. Tavsiye ederim
Pamukgelim Mavi_ yaaa ne güzel, normal doğum mu yaptılar acaba? Sezin hanıma her defa doğum şeklini soruyorum erken diye yanıtlıyor, daha 29 haftalığız bu arada
Pamukgelim Cansu-27 ben de Sezin hanımla devam ediyorum gebeliğime, ama henüz doğum ücretlerini hastaneyle konuşmadık, siz konuştunuz mu ücretler ne acaba, pakette neler var
[silindi] Pamukgelim haftaya pzt ben randevu alıcam sezin hanıma herkes övmüş gidip bakıp konusmak lazım umarım memnun kalırım dogum ücretini sorucam sana yazarm sen benden önce öğrenirsen sende bana yaz 😂
Cansu-27 Pamukgelim ben konuştum yılbaşından önceydi 1500 sezaryen 2000 normal doğum ama yılbaşından sonra değişir demişlerdi
DilekD [silindi] Merakımı mazur görün, neden memorial hariç dediniz? Çünkü ben memoriala gidiyorum. O yüzden merak ettim
[silindi] DilekD memorial cok güzel bi hastane cok temiz ilgililer ama cok asırı pahalı dogum ücreti 3500 dediler ve üstüne 400 tl oda ücreti dediler yani bütcemiz yok oraya göre mecbur değiştirmek zorundayız yoksa hastane için kötü bişey diyemem
[silindi] Pamukgelim ben 28 haftalıgım denk geliriz belki o doktora devam edersen ve bende memnun kalırsam :)
Mavi_ Pamukgelim ilk önce özel bağlar hastanesinde idi Sezin hanım ablamlar orada doğum yaptı. Mecburi sezeryan oldu bebek ters olduğu için. aynen doğum şekli için erken ama isteğe bağlı sezeryan de yapılıyor özel hastanelerde. ben de 34 haftalık hamileyim benim doktorum da erken diyor doğum şekli için yani 🤷🏻♀️ Hayırlısı olsun hakkımızda 🙏🏻🙏🏻
DilekD [silindi] evet memorial biraz. Bizi de biraz zorluyor. Ama paket satın aldık doğum(sezeryan ya da normal farketmiyor), 8 muayene, 8 kontrol, kan testleri, ikili test ve doğumda 2 günlük hastane yatışı hepsi 5100e satın aldık. Öğretmen indirimiyle.
Minikkusum_ [silindi] özel sultan hastanesi Op. Dr. Fuat Zaman kesinlikle öneriyorum çok iyi ilgileniyor. Kaç defa kadın doğuma gittim sonuç alamadım sonra fuat doktoru önerdiler bana orda tedavi gördüm Allaha çok şükür şuan hamileyim ☺☺
[silindi] Minikkusum_ inşallah sag salim kucagına alırsın canım arastırmak lazım daha önce duymamıştım o doktoru
Minikkusum_ [silindi] amin çok teşekkür ederim canım bende duymamıştım çok öneren oldu gerçektende çok iyi bir doktor
Pamukgelim [silindi] evet hatalarımız da aynı nerdrysee karşılaşırız belki, Allah güzel sağlıklı doğum nasip etsin
[silindi] Mavi_ mecburi dısında keyfi sezeryan istemiyorum bir yerde okumustum sezin hanım için sezeryan destekcisi demişler acaba dogrumu ben normal istiyorum zorla sezeryan yapmak istemez heralde dimi 😂
[silindi] Pamukgelim inşallah canım ben haftaya için alıcam randevu ama gecmi kaldım ki senin randevu bile 20snde umarım sıra vardır bu arada ben bi yerde okumustum sezin hanım sezeryan destekcisi diye umarım öyle değildir ben normal istiyorum çünkü