Nursimali kendimi bildim bileli anksiyete bozuklğum var zaten. Geçen sene yaklaşık 1 sene terapi+ilaç tedavisi gördüm, daha iyi oldum ama hamilelikte yine kötüleşiyorum. Bazen aniden göğsüme kor oturuyor. Korkuyorum her şeyden. Allaha sığınıyorum, Kuran okuyorum, başka çarem yok. Ben korkunca bebek huzursuz oluyor biliyorum, ona da üzülüyorum