34+4 haftalığım bugün kontrolüm vardı. Hamileliğin sonlarına yaklaştığım için her gün kendimi normal doğum için motive ediyorum. Doktora da büyük bir motivasyonla gittim. Doktorum ultrasonu açar açmaz kafa çevresi çok fazla bu şekilde normal doğum yapamazsın dedi. BPD en son 103le normale alıyorum seninki 98.1 olmuş dedi. O an normal doğum yapamayacak olma ihtimalime üzüldüm. Sonra eve gelince neden bu kadar büyük diye helak ettim kendimi. Doktor bir problem görünmüyor su toplanması vs yok dedi ama içim hiç rahat etmiyor. Kendimi teskin edemiyorum. Sizlerde var mı böyle bir durum içim çıktı ağlamaktan