Busrakorkmaz1616 ya benm öle çok kıpır kıpır değil zaten yeni yeni hissetmeye başladım ilk üç gün güzeldi öle düşünüyorum iki gündür sirt üzeri yatinca elimle arayınca pit pit yapıyor damar atmasi ama sert yani anlık bi ka kez vuruyor böyle başka yok 20+1 oldum yarın ayrintiliya gircem tekme falan yok daha normal mi bilmiyorum da geçen hafta salı normal kontrolum vardı doktor normal herse içerde kipir kipir dedi ama ben ole siddetli hic hissetiyirim ole saat basi fakan da hissetmiyirim yani