Darkgod Busrakorkmaz1616 benimde üç hafta vardı dün gittim mecbur şuan biraz daha iyiyim ama daha da hissetmyorum ya ondan korkuyorum benim de iki hafta var kontrol e
Halime_dgrl12 Busrakorkmaz1616 benim de vardı aynen rahmimiz büyüdüğü için karnımız geriliyor o yüzden 😊
AysennHE Busrakorkmaz1616 benim de var canım az önce doktordan cıktım sordum hatta bu haftalarda akıntı kasık agrısı bel agrısı olur normal dedi ama benim bel agrım daha fazla
Duamucizem Darkgod 20+1bnde cok hissedemiyorum daha nadir yani mesela çikolata ye yat diyolar sirt üzeri uzandim iki üç kere pit pit oldu yok başka millet tekme atıyor halay çekiyor diyor ya yok bendede öle bise
Serenity_ 19-20. Haftalarimda benimde cok agrim vardi rahim buyumesinden demisti doktorum. Magnezyum yazmisti birazda olsa rahatlatir demisti. Siz yine de icinizin rahatlamasi icin doktorunuza sorun bence.
Duamucizem Darkgod nazlilar kuzucuklar sağlıklı olsunlar da napalim insan korkuyor herşeyden veya hala tadına vara vara hamileyim diyemedim korku sevinç endişe karıştı iyice
Darkgod Duamucizem gerçekten dün gittim ebe karnın sert deyince soluğu doktor da aldım hani neresi sert dedi vallaha adım atsak korku
Darkgod Duamucizem inşallah ben 19 da gittim ayrıntıliya bu ay sonunda tekrar gideceğim içime sinmedi beş dakika içinde girdim çıktım
Duamucizem Darkgod bende devletten sora almıştım.geri doktorum yönlendirdiği perinatologa aradı indirim aldi tekrar ondan randevu aldım bakalım ıns hayırlı sağlıklı sonuçlarla rabbim yüzümüze baksın
Darkgod Duamucizem amin bende herşey normal çıktı canım inşallah senin de herşeyi normaldir haber et mutlaka
minicikbirmucize Busrakorkmaz1616 bende 18 haftalık gebeyim idrar yolu enfeksiyonundan kasık ağrım var ve kahverengi akıntım var sizinde enfeksiyon olabilir mi ? İdrar yaparken yanma / ağrınız varsa enfeksiyondandır muhtemelen, antibiyotik kullanıyorum ben
Darkgod Duamucizem ben 2liyi özelde yaptırdım 230 TL ye. Ondada herşey normal çıktı canım diyorrum şimdi Onuda devleette yaptirsayfim keske
Duamucizem Darkgod ikiliyi özelde yapriridm 45 tl verdim temiz cikti 4 lude yapriridm ben oda temiz cikti cok.sukue 200 tl verdik onada