Sefaat Son 25 ama bizim prenses dun korkuttu bizi geceden beri adet olmusum gibi sanci oluyodu gecer diye bekledim gecmedi hastaneye gittik nst de cok az sancilarim cikti cok sukur suan iyiz insallh bi iki hafta daha sabreder minikkusum😊
EsraM Sefaat ana aynıyız gün olarak benimde kızım olacak inşAllah 😊 isim ne düşündünüz Benim sıpa da beni evvelsi gün korkuttu aha doğuruyorum dedim de şükür geçti bi müddet sonra 😅
Gonca0881 cannarz bizim de son 24 gün bugün kontrolüm vardı nts ye bağladı sancı çıktı ara ara yokluyo dedi kilosu da 3249 muş çok güzeldi ya resmen yaklaştık sona 🤗 sende durumlar ne 😊
cannarz Gonca0881 benim sancım çıkmadı geçen perşembe kontrolümüz vardı.çok şükür iiz tabi bendede sağlam baskı var bazen yürümemi kesio bi ayağım tuvalette karnım hep aç doyamıorum dewamlı tatlı yemek istiorum ama bunların hepsi şu son haaftada oldu anlamadım bana bişe oldu durduramorum 🤣🤣🤣🤭🤭🤦♀️🤦♀️🤦♀️
cannarz SametHandeAtakan oğluşum olacak Allahın izniyle sağdağlim inş😍😍 sizin bebişiniz kız mı erkek mi
Sefaat Tolsel kac ciktiğini söylemedi dr sadece korkulacak kadar yuksek degil dedi evet adet oldugumda ki gibi agriydi
Tolsel Sefaat bende yarın başka bir doktora gözükücem içimde şüphe kaldı da benim de hafifledi şuan ama korkuttular bugün
SametHandeAtakan cannarz bizim de oğlumuz olucak nasipse Allah sağ sağlam kucağına almayı nasip etsin inşallah 💕👶🏻
Sareninannesi @Bogannesi bizimde son 28 ama kıscenin keyfine baglı dogum kanalına girdiği için çok baskı hissediyorum sanki heran dopuracakmışım gibi cuma günü kontrolümüz var bakalım hayırlısı inşaAllah. saglıkla gelsinler inşaAllah Rabbim korusun meleklerimizi 🤲🏻😇
Gonca0881 cannarz bende tam tersi iştahım kesildi mideme dayanıyor hep tabi aşağıdaki baskı da cabası benim canım çikolata istiyor ama yiyemiyorum çünkü midemi aşırı yakıyor ben de meyveyle geçiştiriyorum ama sadece tatlı elma başka bişey yiyemiyorum olsun ama o sağlıklı olsun da varsın yansın midem 😊
Selinkrkc Bogannesi ben 37 oldum hala çatı muyanesi olmadım doktorumda şu zaman yapıcam demedi sanırım yok muyane
GrkemGeyik Bogannesi 37 de yapılıyor canım beni çağırdı doktorum çatıya bakıcak bugün bakalım İNŞALLAH her şey iyidir.