Demode 34+4 haftalığız şu an, dört ayaklı oğlumla 3yıldır birlikteyiz. Evde bakılan ve aşıları yapılan küçük dostlarımızda toksoplazma olmuyor. Benim bağışıklığım yokmuş, sokak hayvanlarından uzak durmamı istediğini söyledi doktorum o da karnımdaki oğluşumu riske atmamam için. Çok zor olsada çok şükür sonuna geldik hamilelik döneminin. Kumunu temizlemememi istedi, o anlamda da eşim yardımcı oluyor. Aşılarını aksatmayın, bırakın birlikte büyüsünler🤗 benim bir arkadaşımın da iki kedisi vardı, hamilelik dönemini hamiş karnının üzerine kurularak geçirdiler ((: şimdiyse oyuncaklarını paylaşıp birlikte büyümeye devam ediyorlar. İnş bizde öyle olmak istiyoruz. Sağlıkla kavuşursunuz inş, hiç bir canınızdan vazgeçmeden, vazgeçmek zorunda kalmadan...