Konusu açılmışken bende bir şey sorayım belki bilgisi olan vardır. Ben 37.haftamdayım ve taşındım yakındaki sağlık ocağına kaydımı alsam hemen değişir mi aile hekimi? Önceki aile hekimi hemşiresi geçiş uzun sürebiliyor son tahlillere buraya geleceksin demişti. Aile hekimini değiştiren var mı?