Grisayfa Merhaba 35 haftalığım son kontrol için çağırdılar ama hem hava berbat hem bir oğlum daha var bırakacak kimse olmadığı için gidemicem siz gittinizmi bu haftalarda tam kan sayımı falan yapacaklarmış yani gitmem şartmı gitmesem ne olur
Minikmucizem_ Grisayfa bende gitmedim benide aradilar gitmeyi dusunmuyorum. Son kan sayimi doktorum yapicak zaten gerek yok. Sizinde kendi doktorunuz hastaneniz yapacksa gitmeyin yok yapmicaksa gidin tabikide
Gldane Grisayfa bende 30 haftalığım yağmur durmuyo 1 haftadır arıyorlar mutlaka gelmen gerek diye birde üstüne kızım diş çıkarıyor bilmiyorum bende ne yapacam
Verdam Grisayfa ben bugün gittim bana keske gelmeseydin hava kotu zorlanmadinmi dediler kan tahlili felanda yaptirmadim zaten hastede takip ediliyor diye onlarda senin icin daha iyi olur dediler hem buraya hem hastane zor olur dediler
Grisayfa Ponciginannesi_ sordum ama gelmen gerekiyor bu hafta dedi ben benim gibi gitmeyen varmı diye merak ettim yani illa gerekli bişeymi
Deryavuz Grisayfa Sağlık Bakanlığı istediği için çağırıyorlar canım onlara rapor veriyorlarmış yani gitmen gerekiyor
Bahar2 Grisayfa 35. Haftamda gittim ebe izine ayrılmış başka ebe ismi söylediler okusa yerinde bulamadım çıktım geldim evime amaaan çok lazımsa onlar beni bulsun dedim ikicanlı ebe arkasında mı gezeceğim doktor zaten tüm kontrolleri yapıyor
Grisayfa Minikmucizem_ ya doktorum bişey demedi kan sayımı falan diye ama yaptırmam gerekiyorsa özel de çok pahalı bu işler yine mecbur sağlık ocağına gidicem ben unutmuşum ilkinde kan sayımı iki kere verdim biliyorum Doğuma yakında yapılıyor demekki
lemux Ben gittiğimde tansiyon kilo ölçümü yapıldı. Tahlil falan yapılmadı. Emzirmeyle ilgili şipşak bi bilgilendirme yaptılar. Doğum olunca muhakkak aynı gün haber verin dediler. Bir de bebek doğunca 4. gün kontrole gelmemi söylediler. Bu kadar. 🙂
Grisayfa Gldane eşim bi tek bugün evdeydi ama uyandığımda deli gibi fırtına yağmur korktum çıkmaya haftaya giderim diye düşündüm ama geç olur diyorlar sizin aceleniz Yok ya haftaya gitseniz de bişey olmaz benim zaman yaklaştığı için gelmen gerek dediler
Gldane Grisayfa beni 2 haftadır arıyorlar canım benim de eşim bugün evdeydi ve ben uyandığımda saat 11.30 Du o yüzden gidemedim 🙈🙈 dediler ilk seni alıp hemen göndeririz de işte hava berbat nasıl gideyim
Grisayfa Ay bide yani kan sayımı 10 a kadar yapılıyor illa sabah dokuzda orda olmam lazım oğlum en erken 10 da uyanıyor çocuğu uyandır giydir götür bu soğukta işkence
Grisayfa Gldane yani napalım artık haftaya gidicem mecbur bende sizde öyle yapın dışarı çıkılacak gibi değil
Sweetblonde88 Grisayfa ilk nts de 35 haftada başlıyor. Dogum yaklaştığı için kan degerlerine de bakılıyor. Çok geçmeden gitmeye bakın.
Grhn Grisayfa kendi dktorunzda da yaptırabilirsiniz kontrole gittiğinzde. Ben öyle yaptım devlette sıra bekleyemedim kalabalkk olunca fenalaşmışdım