Aysemustafa 35+5 teyim yavaş yavaş sancılarım başladı iyice agırlaştım havalardan galiba çok üşütüyorum omun dışında bi sıkıntı yok ama dönmediği için sezeryan gözüyle bakıyor doktorumuz Şubat ta değil sanırım Ocak sonuna denk gelicek