Syst33 hım keşke dayansaydın bende öyle oldum sadece 3cm vardı ama sancılarım 200e bille çıkıyordu ama kessinlikle açıklık yoktu biraz egzersiz yaptım 3 buçuk falan oldu zar zor 4e çıktı oda benim sancı çekip hızlı yürüyüş yapmam sonucunda fakat resmen 3 gündür hastahanedeyim yarın çıkıcam. Neyse en son doktor baktı açıklık yok doğurtucaz dediler ilaç attılar içime birden sancı geldi çok kötü sonra suyum patladı sonradan 6cm ile doğumu başlattılar.