Ben annem yapar die kumasini aldim puset ortusunu yaptik cok guzel oldu babynestide internetden bakarak yaptik kucuk oldu guzel durmadi bizim yaptigimiz.Hazir alir gecerim dedim guzel yapamadigimiz icin şimdide dusunuyorumda sanirim almicam onun yerine ana dizilerden alcam