Grhn edamutlukinali onun yerine balık yedim 😂😂 doktorum yazmışdı banada. Hem hapdan daha yararlı tabi yiyebiliyorsanız
Bebegiimle Grhn vallaa basta benimde gözüme geldi bi iki hafta balık yerim daha iyi dedim ama sonra yiyemedim keşke hep yiyebilseydim
Grhn Bebegiimle ben ceviz de yiyorum Oda zeka için en iyilerden , balığı nadir tüketiyorum. Bebeğimn kilosu iyi gidiyor. O yüzden hap içmek istemedim
Sesem Omega royal 150 tl iyi yine benim ağzım bundan yandı o fiyata olan bi ürüne döndüm pahalı buluyorum bende balık yağı sonuç olarak.
Tlysfk edamutlukinali d vitamini de öyle ve her gün kullanıldığı için sürekli bitiyor bide balık hapı😢
minnakfasulyecim edamutlukinali Kullanmak zorunlu mu balık yağını ya ben küçükken kullanmışım kilo aldırdı bana. Şimdide tombişim zaten 100 kilo giderim doğuma😂 Kaç haftalıkken başlatıyor?
2cocukluana_ edamutlukinali eczaneden ilaç alacağıniza bu vitamin haplarından bahsediyorm tabi n11 gitti gidiyor gibi uygulamalara bakin ben de regenesisi 67 lira yerine 45 liraya almıştım
Ponciginannesi_ edamutlukinali bende aynı fiyata aldım. Ve tadı iğrenç. İçtikten sonra insanın ağzından geliyor kokusu
Erenimo Arkadaşlar doguma son 15 günüm kaldı. Vitaminimde bitti. Elenatal 1 kullanıyordum. Alsammi almasammi bilemedim. 63 lira olmasi lazim fiyatida. Yalniz intten almak niye aklima gelmedi bilmem daha uygunmus fiyati🙄
Annemerve Erenimo merhaba Elenatal 1 bende kullanıyorum. Decavit vermişti hastane onun yerine onu kullanıyorum sizde mi öyle yapıyorsunuz?