begumseker Minikhatunn göbek sertliği benim de bebek iyice büyüdükten sonra başladı ya. İlklerde dokunanlar daha sertleşmemiş filan diyordu. O çizgi de bende yok sanıyordum doktoruma sordum çok silik olarak var dedi. 34+5im. Beyaz tenlilerde öyle çok belirgin olmayabiliyormuş koyu tenlilerde daha belirgin oluyomuş.
Momof2child Aynen ya sabahlari karnim duz aksama kadar sisiyorum anca geceleri hamilr oldgmu anlaya biliyorm
Mekamu Benim tahminlerime göre sıcakta ve rahat ruh halimde karnım da yumuşacık oluyor. Ama stresli anlarda ve soğukta anında taş gibi sertleşiyor karnım. Bazı durumlarda ise bebek bir tarafa dayandığı için orası sert diğer taraf yumuşak oluyor.
kaan Minikhatunn her zaman olmuyor. İlk gebeliğimde vardı benim de şimdi yok. Bir de aksama doğru gaz ve yediklerin bağırsaklarda biriktiği icin sertleşiyor 😉
Busrasalt Gizem_37 çizginin olduğu yere göre cinsiyet tahmini yapanlar var da ondan sordum kızınız mı olacak oğlunuz mu
Mervazz Minikhatunn ben 35 haftadayim anca cok silik bir cizgi olustu bakinca fark edilmiyor bile bunye meselesi sanirim
Minikhatunn Çok sağolun kızlar hemen hemen bir iki kişiyle aynı durumdaymışız da haberim yokmuş 😊😊 neyse sağlıkla kucaklarımıza alalım inşallah hepimiz 🥰♥️
R_abia Minikhatunn Ben 4 ay önce doğum yaptım. Bendede çizgi falan oluşmadı. Herkesten olmuyormuş zaten :)
begumseker FerhanSerkanEilmez onla alakası olduğunu zannetmiyorum görümcemin kopkoyu göbek deliğinden aşağıya kadar çizgi olmuş hem kızında hem oğlunda :) doktor ten rengiyle alakalı olduğunu söyledi zaten😊
Kizim_ve_Annesi FerhanSerkanEilmez bende kız cınsıyyetı ama çızgı var gogusumun altından vajınama kadar acaba cınsıyyet yanılması olabılırmıkı🙄
spiker_anne Minikhatunn benimde 26 haftalık bayağı kahverengi dogumum yakinmis gibi duruyor bide gobek deliginin ustunde de var ayni cizgiden🕊
FerhanSerkanEilmez begumseker ama benim ilk erkek çizgi vardı 20 aylık oğlum şimdi 16 hafta olduk 2.ye çizgi hiç yok 😊😊😊
Medusa6 Minikhatunn bence de yoktu canım doğum yaptım iki gün sonra çıktı İNŞALLAH bir an önce geçer hoş bir görüntü değil
Busrasalt Kizim_ve_Annesi bilmiyorum canım bi yerde okudum sadece allta olursa erkek üstte olursa kız diye 😂😂