Kızlar merhaba her zaman ki sorularım la yine karşınızdayım 😄 25 haftadayız göbeğim sabahları yumuşak oluyor akşama doğru sertleşiyor sanki içinde bebek yokmuş gibi Allah korusun 🙈 bu neden olur ve gebelik çizgisi oluyor ya göbek deliğinden rahme kadar koyu renk o bende oluşmadı acaba herkes de olmayan birşey mi bu çizgi yoksa daha sonra çıkar mı ?