Merhaba hanımlar bebeğim anne karnında idrarını yapamıyordu. Perinotolojiye yönlendirildim ve 26 Sina’da yatış yapıldı. Bebeğimin idrarı karnına doluyordu ve karnı şişiyordu kendi suyu kalmamıştı buna bağlı iki defa benim karnımdan bebeğimin karbona girip sıvı boşaltıldı. Ayın 1 inde gece ateşim çıktı çok fena düşmedi bir türlü ve sabah doktor ateşin beni korkutuyor enfeksiyon olabilir mecburen doğurtacam seni dedi ve 3 te sezerysns alındım zorunlu 29+4 günlük hamileydim 😔 şimdi bebeğim küvezde doğduğu kilosundan 400 gram da vermiş 😭bende hala yatıyorum hastanede ateşim çıkıyor sürekli enfeksiyon var vücüdümda nolur dua edin hanımlar bir dua bile olsa yavrum için 😔 allah kimseyi evladıyla sınamasın çok üzülüyorum herşey allahtan evet ama insan kendini tutamıyor 😔