Nur178178 Serap_79 inşallah bir şey yoktur korkutmak için söylemedim canım tedbir amaçlı bir git hem seninde için rahat eder bize de haber ver 😊
Morv Serap_79 merhaba,bence de doktora gorunun mutlaka,umarim magnezyum vs verir ve gecer ancak onemli olan gecmesi degil bi sebebi olup olmadiginu ogrenmeniz,simdiden gecmis olsun,saglikli gunler😌
Mebos Serap_79 bendede kasık ağrısı var aşağı baskı var yok değil açıkcası ama yorulduğumda çok oluyor yada lavabo ihtiyacım olduğunda baskı dahada artıyor önümüzdeki hafta gidicem doktora bakalım sorucam sor doktoruna istersen