Hatice1017 canım yalancı sancı o ama bi hastaneye git derim çünkü ben 36+6 haftalık hamileyken gece oldu sabaha kadar devam etti belimden kasığıma kadar indiği için gittim çünkü gerçek doğum sancısı belden kasığa iner ve dinlendikçe geçmez aklında bulunsun canım şimdi gitme şansın varsa şimdi git yoksa sabah erkenden git ben o gittiğimde hastanede yattım doktor yatış verdi akşama kadar takip ettiler doğum sancısına benzettiği için