Arin42 Bende ayni sekilde cnm benimde 3. Ama bende hicbisey hatirlamiyorum heleki 2. Zaten suniyle zorunlu oldu birinciyi doguralida 10 sene oldu iyice unuttum.gitti sanki ilk tecrubem gibi su an cocuklarim uyuyor ve hastanem yarim saatlik mesafede eger yalanci sanciysa bosuna onlari kaldirmakta istemiyorum napcam bilemedim su an valla artik biraz daha bekleyip baktim ki 15 e fln dusuyor Rabbime sığınıp yola koyulcam artık....