pyymamm 30. haftadayim hala kullaniyorum.. doktorum kullanmami söylüyo her ikinci sefer gitmemde kan testi yapiliyo zaten hamile olmadan önce vitamin demir felan degerleri düsük bi insandim o yüzden doktorum kullanmam gerekdigini söyledi bugun haberleri bende dinledim bilincsiz kullanim bebege zarar verir diyolar dogru günde 1000 mg den fazla folik asit alirsan zararli.. ama doktorumun verdigi yari bile degil.. bide sebzelerden meyvelerdende aliyoruz Zaten ama günde 1000 mg gecmiyo..