Nursen977 bence ne olursa olsun doktora danışın derim. Tamam bende bi sakıncası yok diye biliyorum, zaten reçeteyle vermiyorlar bunu herhangi bi eczaneden parayla alıyorsunuz. Ayrıca bu ilaç değil vitamin takviyesi gibi birşey fakat folik asit seviyeni yüksekse ve alım yapılırsa ne gibi etkileri olur bilmiyorum bu yüzden ben doktoruma danışarak kullandım