bskfrd canım tüketmekle çok ilgisi yok dedi doktor.Benm gebelik şekerim normal çıktı çünkü.Yememede dikkat ediyorum.Anne bebek arasındaki kan akışı hızlı ve sağlıklı sağlanıyorsa bebek kandan beslenir dedi.Mesela sigara içen annelerin bebekleri küçük olur dedi,stres ve uykusuzluğu olan annelerin kan akışı yavaş olucağı için bebğin kilo alımı sürecini yavaşlatabilir dedi,genetik olabilir dedi.Bunların dışında kaşar,ceviz,protein ağırlıklı beslenmek özellikle haftada bir balık en olmadı ton balığı bebeğe kilo aldırıyormuş.Pekmezde çok duydum ama şeker yani o da bir çay kaşığı şifa niyetine içiyorum öyle.Birde her sabah yumurta muhakkak yiyorum.Kaçıncı haftandasn bilmiyorum ama son haftalar bebekte kilo alımı oluyor sağlıklı olduktan normal gelişimini sağladıktan sonrada kilosunu çok düşünme bence.Herşeyin normali.Ben çok istiyordm normal doğumu ama bebeğin kilosundan dolayı öyle şeyler duydumki sezeryana dönme mecburiyeti doğdu.😬😊