Kızlar ben de şubat annesi olacağım sanıyordum 13Şubatta 40hafta bitiyor. Ama doktor bugünkü kontrolde baş çevresi 98mm olmuş 103ten sonra normal yapmıyorum dedi. Sezaryen olursa sanırım ocak annesi olacağım. 22ocakta yine randevum var bakalım 🤷🏼♀️ 34-35li haftalarda sizin baş çevresi kaç çıkıyor