aydandir Merhaba bende dış gebelik yaşadım ve sağ tüp alındı doktor 40ın çıkınca ilişkiye girebilirsin ve korunmana gerek yok dedi. Sadcee kemoterapi ilacı alanlar 3 ay korunma öneriyoruz dedi . Siz ameliyatttan sonra be zaman denemeye başladınız ve korunma oldu mu ?