Yesimmmmmmm Hep hayırlı zamanda hayırlısıyla gelsin diye dua ettim canım ben. Umarım senin de bebeğin en kısa ama en hayırlı zamanda gelir umutsuzluğa kapılma sakın bizim sadece bir ay hamile kalma şansımız oluyor, diğer ay olmuyormuş doktorum demişti. Olsun bekleriz nolcak ki onlar geleceği zamanı bilirler. 🌸 sen gönlünü ferah tut