bilaloguzunannesi Ygttt eşim uzman çavuş yazın 4 günlük göreve gidiyor kışın şimdi ise 2 günlük annemler yakın olduğu için onların yanına gidiyorum haziran da doğuya gideceğiz o zamanda oğlum dünyaya gelecek yalnız kalmamış olacağım ama çok zor ayrı kalmak
siyahbeyazz Allah yardımcın olsun canım benim de eşim şubatta gidicek askere bebeğimiz yeni doğmuş olucak
Serenpekuz072 Benim de eşim asker Subay. Resmen evim gözümde karardı kokuyor gibi her sabah kusuyorum ne yesem midem bulanıyor 5 haftalık daha çok erken 🤦🏻♀️ Memlekete gidecem bende evde duramıyorum
Serenpekuz072 edward çok zor allah yardımcınız olsun benim eşim de 15 günlük görevlere gidiyordu işte şansıma birimi değişti
Nurselimida edward benim eşimde Suriye de uzman görev yeri hep orası Rabbim tüm asker eşlerine sabır versin 🙏
Asnb Allah yardımcınız olsun kızlar🙏🏻Benim eşim yanımda ama hormonlardan mı nedir uyuz oluyorum kendisine görmek istemiyorum siz böyle ayrı kalmak zor diyince ne kadar şımarıklık yaptığımı anladım Allah onları başımızdan eksik etmesin
Ozzzgeee Asnb haline şükretmeliisn senn yerinde olmayı isteyen cok insan var eşin yanında olmaynca hersey cok zor
Minnos12anne Asnb hormonlardandr bn ilk uc ay yatamadim yaninda snra bi gtti geldii dibindn ayrilmk istemedim