nisam45 Kızlar sağ göğsüm sol göğsüme göre kenarı daha çok kararmış burusmuş ve sağ göğüs ucu cok hassas dokununca bıle acıyor.sebebini bilen varmı yada aynı durumda olan varmı..?
Delete12345 nisam45 merhaba sebebini bende bilmiyorum ama aynı durum bende de var.hatta biri daha büyük biri daha küçük ☹️
Mororkide nisam45 sag ve sol gogus ıkısı hıc bır zaman aynı olmazkı esıtte olmaz boyutları renklerı normaş yanı benım sol gogus kocaman oldu sag cok az buyudu sut bezlerı gelısıyo sut doluyo bebege hazırlık yapıyolar😊
Mrv1234 nisam45 canim hamilelikden kaynakli hepsi olagan seyler ha bide su var zaten normalde de gogsun biri buyuk digeri kucukdur bebek dogdugunda kendimden biliyorum iki gogsum arasinda normalda esitlik farki vardi bebk dogdugunda sut dolunca ikisi esitlendi fakat kizim sol gogsumu cok emdi sagi istemedi sol gogsum suan hala buyuk sagida emdi ama solu daha cok emerdi bebegin dogdugu zaman iki gogsunude mutlaka ver canim ki ikiside esit olsun yoksa biri buyuk digeri kucuk kaliyo suan ikinciye hamileyim ilk hamileligim tecrubesizlikle sonuclandi yani🤣🤣emzirmeyi biraktim ama eski haline donmesine ragmen sol yine buyuk birazcik digerine gore hassaslikda vucut kendini doguma hazirliyor dogum olana kadar yavas yavas haliyle oluyo bunlar yani sut bezelerin filan gelisiyo va isde canim vucudumuz dogum yaklastikca inan o kadar degisiyo ki ama dogumdan sonra belli muddetten gectikden sonra zamanla hersey yoluna giriyo🤣
nisam45 Delete12345 merhaba ☺benım sağ göğsüm sola göre zaten evlenmeden de büyük tu şimdide sola göre büyük ve dolgun dokununca bile belli içi dolu 😀ama ikisi arasındakı kararma ve göğüs ucu agrısı farklı sağ göğüs sola göre baya yaşlanmış😂
Mororkide nisam45 ıcı dolu sutlecanım ondan o gayet normal bırı buyuk kucuk olması hamılelıkten oncede oyledırde fark azdır fark etmemıs olabılırsın sutte akabılır ucunda beyazlıklar olur sakın elleme onları acılmasın süt gelır kapakgıbı bıse o suanda
Hikayem1 Eveet kızlar sol göğüs sağ göğüsten büyükse kız oluyor😊 sağ büyükse erkek oluyor 😊 ayriyetten kalçanız büyüdüyse kız demek,karın yaygansa kız,sivriyse erkek bunlar gerçek olan şeyler😊
busra_kanat00101 Hikayem1 göğüs kısmı genelde doğru ama kalça değil 31 haftalık hamileyim karnım sivri kalcam yok ama kızımız olacak insallah
BeybininAnasi Hikayem1 karnım yaygan ama sağ memem daha büyük ve kız 😂 ikisini tutturamadım. sağ mememin daha büyük oluşunu geçtim, koyu bölge de daha geniş. Sağ bölümün koyu bölgesinde minik benekler, çatlaklar var solda hiçbir şey yok 😂
shsn Hikayem1 ahhh canımmm keşke gerçek olsa 😀 karnım inanlmaz sivriydi. Kalçam hiç büyümedi arkadan gören hamile oldğma inanmıyordu bile. Doğurana kdr herkz erkek olack dedi hatta güzlleşme bile yaşadm. Son dkkaya kadr şüpheye soktu insanlar beni😀ama kucğmda bir prenses var 😍
Hikayem1 busra_kanat00101 genelde bunladda doğru oluyor ama kişiden kişiye değişir tabiki çok zayıfsanız ondan da kaynaklanıyor olabilir
nisam45 Mororkide büyük olmasını Anladım cnm sağ göğüsün soldan dağa çok kararması buruşması etrafında sıvılce gibi etler olusması ve meme ucuna dokununca bile acımasına şaştım. Ama Sol göğüste bişey yok.sanki bebiş sadece orda süt üretiyor demek ki 😀😀
nisam45 Mororkide bilgilendirdgn içinde teşekkürler kimseden ses cıkmadı diye 2 gündür habıre postu açıyorum yok.
nisam45 BeybininAnasi aynı bende öyle cnm cinsiyet şimdilik erkek denilmiş 2 özelde 21 haftalık olduk devlette sıra aldım 15 gün sonra anca birde orda bsktırayımda sonra emin olurum.
Mororkide nisam45 benımde oyle yag bezesı gıbı kahverengı yerınde kızımdada oyle olmustu ebeler gogusun bebek ıcın hazırlıyo kendını demıstı bana
Mororkide nisam45 gorunce dırekt yazayım dedım ılk gebelıkte cok korkuluyo bende oyleydım suan perısan durumdayım mıgrenım tuttu esımı arıycam hastaneye gıdelım dıye
nisam45 Mororkide geçmiş olsun Allah şifa versın cnm.benim ilk değil 1 kızım var 1 de düşük bu 3. Gebelik sayılıyor kızımda böyle olmamıştı yada ben farketmedım.
nisam45 Mororkide geçmiş olsun Allah şifa versın cnm.benim ilk değil 1 kızım var 1 de düşük bu 3. Gebelik sayılıyor kızımda böyle olmamıştı yada ben farketmedım ondan tuhafıma gitti.