PkosluAnne 2cocukluhayatadogru ayy maşallah çatlaklar peki onlar noldu yani çatlak oldu mu gerçi bilmiyorum da ☺️
2cocukluhayatadogru PkosluAnne çatlağım olmamıştı ilk gebeliğimde, bunda da olmaz inşallah henüz 24 haftalığız😇
Cns33 PkosluAnne 29.haftaya girdik 5kılo aldım. Normalde kiloluydum zaten ama hamılelıkte kılo almadım hıc bazen tedırgın oluyorm bunun bebeğe Bı sıkıntısı olur mu dıye🙄
Kadriye20 PkosluAnne esimin isinden dolayi diyarbakirda yasiyoruz malesef ve bu ara havalar cok soguk hastalanirim diye korkuyorum ve zaman zaman yolda buzlanma oluyor tek basima yuruyorum dusersem diye korkuyorum😐kiloyu her turlu veririm dogumdan sonra ama normal dogum yapmak istiyorum bi sorun cikmazsa sirf kilo yuzunden normal dogum yapamazsam cok uzulurum
Sibel2344 PkosluAnne benim de o haftalarda o civardaydi su an 37+4 25 kilo aldim hayırlısı olsun bakalim ne olacak😐😂
Nur_iayn34 Bende 34 hafta oldum 6 kilo aldım henüz. Ekstra bişey canım çekmiyor dikkat etmiyorum. Canım ne çekerse yerim . Ayrıca emzirirken doğumdan sonra gidecek hiç dert etmeyin bence 😘
Elisakerem Melikebudak her sabah ac karnına uyanır yanmaz kahve içiyordum türk kahvesi spor yapamadığım için 40 günden sonra zumba yapıyordum yavaş yavaş dikkat ediyordum sütüm çok iyiydi şekerli şeyler yememeye calistim
Elisakerem PkosluAnne benimde aile yok üstelik açlık tokluk baktiriyordum hep normaldi şeker yüklemesi yaptırdım 75 lik 202 cıktı şimdi azıcık abartsam 170 180 lere cikiyor
PkosluAnne Elisakerem aa ben yaptırmadım 28. Haftamdayim baktirsam mı sence bebeğimin kilosu da çok değil belirti varmı mesela şeker olduhu için böyle oluyor dediğin
ezgiburakpamir ben tamamında 35e yakın aldım doğumdan sonra 6 ay içersinde 30 kilosunu geri verdim 5 kilo gitmek bilmedi :) canım zaten doğumdan sonra 10 kilo direk gitmiş oluyo kalanıda vermek o koşuşturmada çok kolay oluyo
Elisakerem PkosluAnne çıkınca hissediyorum zaten başım ağırlaşıyor bir uyku hali basıyor oğlumunda kilosu haftasıyla uyumlu iri bi bebek değil zaten suyumda iyi fazla degil
Elisakerem PkosluAnne kızım 1 hafta ilerideydi onda yüksek değilde sınırdaydı ve son iki hafta suyum arttı ama oğlumda sekerim daha yüksek ama kilosu normal
ezgiburakpamir PkosluAnne ben zaten sürekli kilo alıp veren biriydim muhtemelen oyüzden vucudum çok esnemişti hiç çatlamadım ama tabi zayıf yapılı birisi için çatlaklar başbelası
Sema12 PkosluAnne cnm ben ilknd 16 kilo aldm hepsinid fazlasyla werdm hatta bana kizio esim fln cok zayfsn diye smdikind 38.haftama grcem 4,5 kilo aldm bu sefer herseyi yemiorm dklat ediorm 😂😂 yanii hc dert etme weriliyor kilo yetrki iste 😉👍