Ben artık 35.haftadayim ama 6.haftadan 13.haftaya kadar şiddetli mide bulantım oldu. Bana yoğurtlu ekmek peynir ekmek iyi geliyordu yeşil elma da içimi açıyordu ama en önemlisi az az ama sık sık yemek beni en yaşanabilir hale sokuyordu, midem bulandigi icin saatlerce ac kaldığımda bulantım hic geçmiyordu ve bir de tansiyonum düşüyordu, ama azıcık da olsa yiyince bi tık daha iyi hissediyordum. Tabi bir de o zamanlar sanki bu bulantılar hic geçmeyecek gibi geliyordu ama inan geçiyor sonra unutuyorsun bile. Allah kolaylık versin...