Ececik07 kaldı cnm kuwezde 48gun kaldı aslında daha az yatardı ama enfeksiyon kapmisti doğarken anne rahminden cmm ve 20 gün antibiyotik tedavisi gördü cnm belki daha erken çıkabilirdi ama 20 gün sadece antibiyotik anne sütü olmadan cnm belki alsa daha hızlı kilo alırdı çok şükür cnm kuwezde kaldığımız donemlerde hiç bir skintimiz olmadı yani serwikl yetmezlik War cnm bende wrkenden suyum geldi 15 haftalikyan belli riskim wardi cnm çok şükür 29 haftaya kdr geldik 49 günden sonra ewe çıktık ve hiç bir sıkıntı yaşamadık ewde ve benm çocuğumun hiç bir sıkıntısı olmadi cnm 1430 doğdu ve 1000 kiloya kdr düştü şuanda 1.5 yaşında 14 kilo masallah yasitlarindan önde gidio masallah