Busra42 canım evet arkadaşların da dediği gibi dinlenmen gerek yemek tuvalet harici kalkmamaya çalış. Ev işi yapma, yemek yapma, ev bile toplama. Yanına sana bakabilecek birileri gelsin veya sen git mutlaka. Benim de kaybim var. Şimdiki hamileligimde başından beri kısalma ile devam ediyoruz. 24mm ile rahim ağzına dikiş atildi 12+5te. Dikise ragmen kısalma devam etti. 8mm olduğunu bile gördüm yaklaşık bir ay önce. Dogurucam galiba artık sona geldik dedim ama şükür dikkat edince düzeliyor. Uzayan kısalan bir kas çünkü rahim ağzı. İki hafta önce 15mm ölçüldü. Simdi 30+1deyiz. İnşallah daha da çok gidicez. Ama tek çaresi hep uzanmak. Progestan ve magnezyum kullanmak çok çok faydalı. Haftan kotu değil zaten çok çok kısa da değil. Dikkat edersen riski bile atlatirsin merak etme😘😘