Halecan Selamlar bende 11 haftalık ikizlere hamileyim mide bulantısı çok fazla uyku yemek yok kilo almadım hiç o yönden iyi ama mide bulantısı gece şu an 4 ve uyuyamıyorum
Esra5572 Gamm bende 36 haftayim ikiz . hergun dogurcam gibi hissediyorum bobrek genislemem var sag tarafta yatmam yasak o kadar zorlaniyorum ki artik
mucizelerininannesi 1erkek1kiz 21 haftadayız ağrılar mide yanması aldı başını gidiyor sağlıkla gelsinler inşaAllah🤲🏻💞
mehtap5506 33.haftada kanala girmişti bebeklerden biri şükür 36.haftaya geldik.İdrar yolu enfeksiyonu hariç sıkıntımız yok şükür. Allah izin verirse haftaya belli olacak doğumunuz 37 veya 38.hafta diye planladı doktorumuz.
Cahidcahide mehtap5506 canım ne kadar varmış enfeksiyon. Bende de çıkıyor. İlaç kullansam da tamamen geçmiyor. Az düşüyor lökosit değeri o kadar
[silindi] 1erkek1kiz 18+5 olduk geçen hafta kasılmalarım oldu biraz korkuttular ama şükür şimdi iyiyiz inşallah sağlıcakla vaktinde gelirler 🤲🏻
1erkek1kiz [silindi] rahımım büyüyordur ondan tatlım benımde haftada 1 oluyor doktor parol al dedı öyle zamanda parol sadece agrı kesmez rahim genişletme özelliğide var dedı
Filiz_Gulsah7 1erkek1kiz bizde 15 + 2 cok sukur hic migde bulantisi bas donmesi yaşamadım ama calistigim icin mi bilmiyorum ama bel agrisi beni bitiriyor ilk başlarda uyku problemim cok oluyordu ama allaha sukur cok iyiyiz ucumuzde ...Henüz cinsiyetlerini ogrenmedem cinsiyet partisi yapacagim diye degismesiniden kortugum icin ay sonuna kadar beklemeyi düşünüyorum cinsiyet icin 😊😊