1erkek1kiz ay walla bu bel ağrısı sol kolumda cıkan ödeme bağlı tünel sendromu hergün aldıgım 1 avuc ilac dısında süperim karnım alfı basını gidiyor ama sadece yarım kılo aldım 22 haftamızdayız sizler ne durumdasınız ikiz hamişler
TwinsmomDA 1erkek1kiz bende 22 deyim halsizlikten söyle yere eriyip gidecek gibi oluyorum bel agrisi zaten 😫
mucizelerininannesi 1erkek1kiz 21 haftadayız ağrılar mide yanması aldı başını gidiyor sağlıkla gelsinler inşaAllah🤲🏻💞
[silindi] 1erkek1kiz 18+5 olduk geçen hafta kasılmalarım oldu biraz korkuttular ama şükür şimdi iyiyiz inşallah sağlıcakla vaktinde gelirler 🤲🏻
1erkek1kiz Walla bende aynı daha 22deyım sola yatıyorum sol kolumda tunel sendromu cıktıgı icin uyuyamıyorum sağ tarafımda bebekler oldugu için ona yatamıyorum tavana dikiyorum gözleri
Sibelcik Merhabalar bende 22. Haftadayım kasık ağrılarım , bazen karın ağrılarımın dışında şükür başka rahatsızlığım yok . Sadece erken doğum korkusu , küveze girer mi sağlıklı mi evhamlarını hayatımda uzaklaştırırsam daha güzel olacak 🙏
TwinsmomDA Sibelcik bende de o var valla erken doğar mi napariz diye. Aynıyız sana ne dediler doğum tarihine?
Survivor18 Merhabalar.33+5im çok hareketliler.bazen çıkacaklar gibi tekmeler sızlamalar hissediyorum😊
TwinsmomDA Sibelcik insallah bebislerimiz nisanı beklerler valla erken doğurmak hiç istemiyorum onlar icin