Lazerim yarım kaldı, ilk ağdamı kendim yaptım öldüm öldüm dirildim :(( sonrakinde kuaföre gittim baya utandım ama napim kendi kendime yapmak zulüm gibi, oturmak ayrı dert görmüyosun etmiyosun. Göbeğim çok yok 20+2’yiz ama gene de oturmak ve eğilmek çok zor.