Seferdeniz1 bende 35 haftalık hamileyim 2 gün önce kuaförde ağdaya gittim acı eşiği yüksek olan biri olarak söylüyorum kuaförünüzü iyi seçin zaten siz ona zaten hassas bi cildiniz olduğunu söylediğinizde ona göre davranıp ağdayı ona göre uyguluyolar haa hiçmi acı yok derseniz var ama dayanılmayacak kadar değil arada kastığımda kendimi bunu kuaför arkadaş anlayıp kasıyosun rahat bırak kendini bile söylüyo ve biraz dinlenmem için müsade ediyo sonuç temiz cilt ve 1,5 aylık kılsız günler😂🤗